EastEnd-Arts
print

Marketingpilaren

Offline marketing 

•  Adverteren in relevante tijdschriften en kranten 
•  Direct marketing 
•  TV en radiocommercials 
•  Telemarketing 
•  Flyeren 
•  Netwerken 

Online marketing ofwel internet marketing 

•  Zoekmachine geoptimaliseerde website 
•  Nieuwsbriefmarketing (informatief e-zine) 
•  Social media marketing (Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, etc.) 
•  Adverteren via banners en pay-per-click campagnes (Marktplaats, Adwords) 
•  Affiliate marketing (anderen verkopen voor u op commissiebasis) 

  

De offline en online marketingpilaren kunnen elkaar versterken als ze goed worden ingezet.


Marketing

Hoe positioneert u zich ten opzichte van concurrenten. Wat zijn uw p's? Wat zijn de sterke en zwakke kanten en waar liggen kansen. Hoe ziet uw markt er exact uit? Waar moet u zich op focussen? Zo maar een greep uit vragen waarin we u van advies kunnen voorzien.

Communicatie

Hoe communiceert u naar klanten? Wat is de doelgroep en hoe bereikt u ze? Wat is er uniek aan uw product of onderneming ten opzichte van de concurrentie? Wat is uw strategie en welke middelen passen daar het beste bij? EastEnd-Arts helpt om deze vragen te beantwoorden. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het inzetten van: reclame, public relations, direct marketing, internetmarketing, sponsoring, beurzen en tentoonstellingen etc. Alles gericht op meer omzet en om boven het maaiveld uit te groeien. 

  

Wij helpen u bij de keuze en het inzetten van de juiste communicatiemiddelen.


Communicatie

Corporate Communicatie


Zijn al uw middelen op elkaar afgestemd? Zijn uw uitingen herkenbaar voor uw klanten? Communiceert u op dezelfde manier? Stemt dit overeen met identiteit en het gewenste imago?

Wij zorgen voor één herkenbare uitstraling van uw onderneming. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van een huis­stijl. Zowel qua vormgeving als de manier waarop u de bood­schap formuleert.
 

Interne Communicatie


Is uw personeel op de hoogte van de plannen? Dragen zij uw ideeën uit? Zijn zij betrokken bij de onderneming? Extern commu­niceren begint vaak bij interne communicatie. 
 
Interne Communicatie
 
Goed gemotiveerde medewer­kers dragen bij aan grotere effectiviteit van uw campagne en dus meer omzet. Immers, dat wat u belooft moet intern door medewerkers waargemaakt worden.