EastEnd-Arts
print

Bekende logo's verwisseld

Diensten als Facebook, WhatsApp, Instagram, Google, Twitter en Spotify gebruiken we dagelijks en kunnen de logo’s van deze merken dan ook dromen. Dat mogen we niet te hard schrijven/roepen, want uit onderzoek blijkt dat mensen Apple’s logo niet kunnen identificeren als ernaar wordt gevraagd.
 



Best grappig hoe snel je gewend raakt aan een logo. Je ‘leest’ het logo niet meer, maar je ziet het als een geheel: kleur en vorm. Hoe het beeldmerk er precies uit ziet of welke bedrijfsnaam er dan in staat zie je meestal nog niet eens meer.








Artikelen laatste nieuwsbrief

Hierover twitterden we »
Websites met beveiligde verbinding stijgt » Google wil tienduizend mensen inzetten »
Wat je als marketeer moet weten over AVG »
AdWords advertenties 50% groter »
Efteling in Google Street View »

Onze Nieuwsbrief

Via onze nieuwsbrief houden wij u regelmatig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen bij EastEnd-Arts en de voor u rele­vante informatie op het gebied van internet.

Eastend nieuwsbrief