EastEnd-Arts
print

Bekende logo's verwisseld

Diensten als Facebook, WhatsApp, Instagram, Google, Twitter en Spotify gebruiken we dagelijks en kunnen de logo’s van deze merken dan ook dromen. Dat mogen we niet te hard schrijven/roepen, want uit onderzoek blijkt dat mensen Apple’s logo niet kunnen identificeren als ernaar wordt gevraagd.
 



Best grappig hoe snel je gewend raakt aan een logo. Je ‘leest’ het logo niet meer, maar je ziet het als een geheel: kleur en vorm. Hoe het beeldmerk er precies uit ziet of welke bedrijfsnaam er dan in staat zie je meestal nog niet eens meer.








Artikelen laatste nieuwsbrief

Privacy statement volgens de AVG »
Is je website klaar voor de AVG? »
Google gaat HTTP markeren als onveilig »
Wie ervaart meeste social media stress? »
5 tips om je LinkedIn-profiel te verbeteren »

De wet AVG

EastEnd-Arts is geen juridisch bureau. We hebben ons verdiept in de gevolgen en op basis daarvan hebben we enkele artikelen geplaatst om onze klanten op weg te helpen met deze wetgeving. Vraag voor zekerheid advies van een specialist.

Meer over AVG in ons NIEUWS »

Onze Nieuwsbrief

Via onze nieuwsbrief houden wij u regelmatig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen bij EastEnd-Arts en de voor u rele­vante informatie op het gebied van internet.

Eastend nieuwsbrief